* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia ekonomiczne w czasie kryzysu2009-02-26 13:18:09Kryzys finansowy, kryzys gospodarczy – wielkie słowa o przerażającym wydźwięku pojawiające się każdego dnia w prasie, telewizji i w Internecie. Ale gdzie w tym wszystkim odnaleźć można informacje o kryzysie jednostkowym, który zdążył już dotknąć szarego człowieka? Gdzie odnaleźć informacje o tym, jak zwykły Kowalski może uchronić się przed finansowym upadkiem? |
![]() |
Zapraszamy Państwa do udziału w regionalnej konferencji przeglądowej - ISO Poznań 20092009-02-23 13:42:04Będziemy omawiali najważniejsze problemy dt ISO w Polsce: * Czy warto wdrażać rozwiązania organizacyjne oparte na standardzie ISO 9001?* Jaka powinna być rola i faktyczne znaczenie pełnomocnika zarządu ds. wdrożenia systemu zarządzania jakością? * Jak doskonalić zarządzanie firmą, czego należy się uczyć, jakie kwalifikacje nabywać i rozwijać?* Czy rozwiązania oparte na ISO sprzyjają obsłudze klienta? 1. Czy ISO nie stoi przysłowiowym bokiem do marketingu?* Czym jest analiza procesowa? Jak ją przeprowadzać w firmie? Na czym polega analityczne spojrzenie na organizm firmowy. Pułapki tego rodzaju podejścia.* Jakim językiem mówić o ISO?... i wiele innych, ważnych tematów! |
![]() |
Jak istotne są szkolenia dla pracodawcy?2008-02-12 19:05:58Jedną z istotniejszych działań małych i średnich firm, jest ciągłe podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Najczęściej są to specjalistyczne szkolenia lub sympozja czy konferencje. |
![]() |
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
Szkolenia/Kursy Manager Restauracji2010-02-01 11:29:272009 rok przyniósł nam bardzo ciekawy trend |
Szkolenia prawo zamówień publicznych Toruń Bydgoszcz, Dolnośląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.